Julklappar!

I julklapp fick jag:
  • wii + wii sports & wii sports resort
  • super mario galaxy 2
  • tofflor, jättesköna
  • pyjamas
  • GLAZE & en tidning till, men kommer inte ihåg vad den hette;)
  • datamus
  • presentkort 1000 :- på Telia (blir väl ny mobil snart dårå:D)
  • 3 st örhängen
  • parfym
  • klocka
  • skidglasögon
  • pengar.
kommer inte ihåg mer, men det var nog allt:)

Har jag berättat att jag har tagit hål i öronen? Iaf nu har jag berättat det;)
Idag har väl inte hänt så mycke, spelat wii och sånt;)

Iförrgår skulle jag åka till Sthlm och spela tennis match i sveriges största tävling, SALK. Fick WO i första matchen och igår förlörade jag, men spelade väldigt bra:D Så blev väldigt nöjd över den matchen men i första gemet så fick jag väldigt dvårt att andas:O
Hörs imorgon, XOXOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0