Sitter hos mormor & morfar!

Tja Tja bloggen!:)
Rubriken lyder det jag gör nu. Har med mig Philips mac för de kollar på fotboll och jag hatar att kolla på fotboll på TV;) Nån mer som inte gillar det?
Har ätit hos mormor & morfar, kött, potatis, brunsås. MUMS:d Efter det fick jag och Philip glass, ännu mer mums. Och nyss fick jag en kexchoklad.
Idag har jag och Philip tagit det lugnt och gått ner till stan för att leta efter julklappar;) Kan inte säga vad vi tänker köpa, men på fredag får ni reda på det;)
På tisdag är det skolavslutning, KUL:D. Vissa skolor hade igår, tex engelska skolan. Märta, min kompis går på engelska så jag och Deborah gick till hennes avslutning. Såg några gamla kompisar där också:) Vill börja på engelska för atlas suger verkligen, ingen ordning där och konstiga lärare! Hoppas man kommer in efter jullovet:D
Nån som går på engelska skolan? Jag vet inte än vad jag ska ha på mig:O Förslag?:) Skulle uppskattas!
Imorgon ska jag åka till Ikano och ta hål i öronen!:) Wiihihh, vad kul. Vågar nästan inte;) Var det läskigt när ni tog hål/Hur gamla var ni?:) Ska ha ett par silvriga läkeörhängen. Hoppas jag inte är allergisk mot att ha hål i öronen.
Bild i repris:
PUSS<3

Kommentarer
Postat av: emilia

ska du börja på engelska efter jul? :O <3

2010-12-18 @ 23:34:45
URL: http://emiliaawrosen.blogg.se/
Postat av: emilia

jag går på engelska :D

2010-12-18 @ 23:35:20
URL: http://emiliaawrosen.blogg.se/
Postat av: Annie

checka gärna in på min blogg och va med i dagens blogg :)

vem vet du kanske blir du :) kram

2010-12-19 @ 14:00:42
URL: http://acandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0