Svar!

Elizabeth:
Vilka är dina bästa vänner?
Märta, Michelle, Lovisa...
Vad gör du på fritiden?
Är med kompisar, spelar tennis, pluggar ganska mycket.
Har du varit full?
Nej, det har jag inte.
Vad skulle du inte klara dig utan?
Mobil, dator, smink...
Vad har du för bh-storlek?
75A.
Hur många/har du strulat med någon/några?
Ingen.
Vilka isf?
-

Julia:

Har du fått mens?
Ja, det har jag.
Vad har du för betyg?
Vet inte än. Eftersom vi får veta betygen på torsdag/fredag så kan jag inte riktigt säga det;)
Var köper du dina kläder?
Bikbok, Ginatricot, H&M, Cubus..
Vad använder du för smink?
Mascara, kajal (ibland), Läppglans.
Är du nöjd med ditt utseende?
Ja, kanske inte min näsa och mage men annars är jag det;)

Det var allt. Det kanske blir någon mer gång. Nu ska jag plugga till hkk-provet som är imorgon!
Pusspuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0