Helgen!

I fredags var jag på konfirmation i Ansgarskyrkan:) Efter det gick jag & Märta till mig och bakade pizza. Det blev jättegott:P
Igår var det Öppet hus. Kl 9-12. 9-10.30 hade klassen fikaförsäljning. Vi fick in mer än 6000 kr som vi får göra vad vi vill med:D Det går nog till klasskassan. Efter öppet hus gick jag hem och pluggade. Senare på kvällen såg jag Kärlek på menyn med mamma. Den var jättebraa:) Tycker ni borde se den filmen.
Idag hade vi gäster (mormor & morfar). När de hade gått hem åkte mamma & jag till stan en stund. Jag pluggade en stund när vi kom hem och nu sitter jag här.
Hörs senare eller imorgon. Puss edwina<33
PS. Har kompledigt imorgon för vi hade öppet hus igår:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0